GO SPORT POLSKA sp. z o.o. w upadłości

GO Sport Polska Sp. z o.o.,
02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 179
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000028260, REGON 013125125, NIP: 951-18-61-015, BDO: 000506216,
kapitał zakładowy: 47.500.000 PLN
ZAPYTANIE OFERTOWE (20.02.23)
Termin składania ofert został przesunięty na 6 marca 2023 do godziny 23.59
Zamawiający – Go Sport Polska Sp. z o.o. w upadłości zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na:
Kompleksową obsługę w zakresie archiwizacji i przechowywania dokumentów Go Sport Polska Sp. z o.o. w upadłości
- Zamawiający: Go Sport Polska Sp. z o.o. w upadłości, Warszawa
- Przedmiot zamówienia:
Kompleksowa obsługa w zakresie archiwizacji i przechowywania dokumentów Go Sport Polska Sp. z o.o. w upadłości
Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawcy winni posiadać
Doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia, spełniać warunki techniczne zezwalające na przechowywanie i przetwarzanie dokumentacji w wersji papierowej i w wersji elektronicznej.
- Sposób przygotowywania oferty:
- ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej i przesłać mailem na adres: oferty@go-sport.pl
- oferta winna być podpisana (podpisem kwalifikowanym) przez osobę upoważnioną
- Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe:
– cena 90%
– szybkość realizacji 10%
- Zawarcie umowy:
- Po zatwierdzeniu wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawca zostanie poinformowany o wyborze jego oferty.
- miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionym Wykonawcą.
- w przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy pisemnej.
- Forma komunikacji z Zamawiającym:
Wszelkich informacji na temat zamówienia udziela Piotr Parużnik email: pparuznik@go-sport.pl od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00
- Termin składania ofert: 28.02. 2023 r.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi:
Kompleksowa obsługa w zakresie archiwizacji i przechowywania dokumentów Go Sport Polska Sp. z o.o. w upadłości
W przedmiocie umowy mieści się, w szczególności:
- Usługa archiwizacji i porządkowania dokumentacji niearchiwalnej
- 300 kartonów o wymiarach 60x40x40.
- Usługa archiwizacji, porządkowania i przechowywania dokumentacji archiwalnej :
- 500 kartonów o wymiarach 60x40x40.
- 2.600 kartonów o wymiarach 40x30x25
- Odbiór i fizyczne zniszczenie wybrakowanej dokumentacji (potwierdzone certyfikatem zniszczenia)
- Przechowywanie akt wraz z obsługą, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w szczególności w zakresie archiwizacji dokumentacji oraz ochrony danych osobowych wraz z cyklicznym wybrakowywaniem akt zgodnie z zapisami RODO.
- ok. 3.500 kartonów o wymiarach 40x30x25.
- Przechowywanie i usługa archiwizacji elektronicznej dokumentacji archiwalnej – 10 To
- Transport dokumentów przekazanych do przechowywania oraz wypożyczanych/udostępnianych;;
- Fizyczne udostępnianie akt w trybie standardowym w wersji cyfrowej i analogowej;
- Wybrakowanie i zniszczenie przeterminowanych dokumentów znajdujących się w przekazanym do przechowania zasobie wraz z wystawieniem certyfikatu zniszczenia.
Oferent proszony jest o przedstawienie ceny końcowej oraz wartości szczegółowe do każdego z 7punktów
Faktyczna ilość materiałów do archiwizacji może być inna.
Dokumentację spółki stanowią:
- Dokumentacja kadrowo-płacowa;
- Dokumentacja korporacyjna oraz pozostała dokumentacja z działalności spółki.
Dokumentacja spółki zgromadzona została częściowo w postaci papierowej (dokumentacja została wstępnie posegregowana i spakowana w kartony), częściowo w postaci elektronicznej (zdeponowana na wydzielonym nośniku informacji).
Oferta powinna zawierać:
- proponowaną cenę netto i brutto na wykonanie archiwizacji odrębnie dla dokumentacji kadrowo- płacowej oraz pozostałej dokumentacji z działalności spółki;
- proponowaną cenę netto i brutto na przechowywanie dokumentacji kadrowo- płacowej oraz pozostałej dokumentacji z działalności spółki;
- warunki płatności;
- termin wykonania;
- informację dot. doświadczenia w zakresie wykonanych prac, tożsamych z treścią niniejszego zapytania
………………………………….
(pieczęć z nazwą i adresem Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
- Oświadczam, że:
Na podstawie przedstawionych mi informacji zawartych w zapytaniu ofertowym jestem w stanie zrealizować przedmiot zamówienia.
- Oświadczam, że
- posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie otwarto w stosunku do mnie likwidacji i nie ogłosiłem upadłości;
- nie zalegam z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
- nie jestem prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia;
- ponoszę odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależycie wykonanie przedmiotu umowy w formie kar umownych.
(miejscowość, data)
(imię i nazwisko oraz podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
=========
Komunikat w związku ze zgłoszeniem incydentu bezpieczeństwa naruszenia danych osobowych w Centrali Go Sport Polska, w dniu 25.03.2022
Inspektor Danych uzupełnia informacje o następujące elementy:
1. Osoby, których upublicznienie danych (imię i nazwisko) zostały o tym fakcie poinformowane,
2. Sprawą zajmuje się prokuratura warszawska, która wyjaśnia zaistniały incydent. Sprawa jest w toku.
3. Odpowiednie zgłoszenie na Policję zostało dokonane w dniu 24.03.22
O postępach prac będziemy informować na bieżąco.
Piotr Parużnik, Inspektor Ochrony Danych Osobowych, inspektor-ochrony-danych@go-sport.pl
Warszawa, 26.02.2023
===
Ogłoszenie o sprzedaży składników majątkowych wchodzących w skład masy upadłości
GO Sport Polska sp. z o.o.
15.12.2022
Syndyk masy upadłości GO Sport Polska sp. z o.o. w upadłości ogłasza o zamiarze sprzedaży składników wchodzących w skład masy upadłości, którymi są wszystkie aktywa obrotowe stanowiące towary (w tym odzież oraz sprzęt sportowy) i wyposażenie sklepów oraz innych środków trwałych, umieszczone w spisie inwentarza (spis ruchomości objętych) pod nr 1.1 – nr 1.25. (dalej jako: „Ruchomości”)
Zgodnie ze sporządzonym opisem i oszacowaniem składników masy upadłości, wartość likwidacyjna Ruchomości wynosi 22.481.114,80 zł netto. Wycena Ruchomości znajduje się w aktach postępowania upadłościowego, a ponadto zostanie udostępniona osobom zainteresowanym elektronicznie po wskazaniu podmiotu zainteresowanego nabyciem wraz z adresem e-mail do korespondencji.
Cena wywoławcza za Ruchomości wynosi 23.784.187,00 zł netto (słownie: dwadzieścia trzy miliony siedemset osiemdziesiąt cztery tysiące sto osiemdziesiąt siedem złotych i zero groszy).
Oferty należy składać w terminie do dnia 22 grudnia 2022 r. Oferty należy składać w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferty pisemne należy składać na adres ul. Wspólna 70 piętro IX; 00-687 Warszawa, a oferty elektroniczne na adres: warszawa@zfrsa.pl.
W przypadku wpłynięcia co najmniej jednej oferty z ceną nie niższą niż cena wywoławcza (tj. 23.784.187,00 zł netto), Syndyk przeprowadza aukcję. Aukcja zostanie przeprowadzona w terminie 3 (trzech) dni od upływu terminu na składanie ofert, tj. w dniu 27 grudnia 2022 r. o godzinie 12:00 w kancelarii Syndyka przy ul. Wspólnej 70 piętro IX w Warszawie. Oferenci mogą wziąć udział w Aukcji osobiście oraz przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość w trybie online, za pośrednictwem aplikacji MS Teams. Warunkiem przeprowadzenia aukcji jest wpływ co najmniej jednej ważnej oferty spełniającej wszystkie wymogi regulaminu.
Sprzedaż prowadzona jest na postawie decyzji Szefa Krajowej Administracji Skarbowej z dnia 18 listopada 2022 r., nr DNK7.8652.921.2022 zezwalającej syndykowi na sprzedaż składników masy upadłości oraz postanowienia Sędziego-komisarza z dnia 14 grudnia 2022 r. o wyrażeniu zgody na sprzedaż z wolnej ręki.
Załączniki:
– Postanowienie Sędziego-komisarza z dnia 14 grudnia 2022 r.
================
Ogłoszenie syndyka masy upadłości GO SPORT POLSKA SP. Z O.O. w upadłości dotyczące zmiany harmonogramu procesu sprzedaży majątku spółki
8.11.2022
Działając w imieniu Go Sport Polska sp. z o.o. w upadłości z siedzibą w Warszawie, KRS 0000028260 (dalej: Spółka lub Go Sport), jako Syndyk Masy Upadłości w osobie Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja S.A. (dalej: Syndyk lub Sprzedający), informuję o zmianie terminu wyboru oferty najkorzystniejszej w prowadzonym procesie sprzedaży Majątku Go Sport na dzień 10 listopada 2022 r.
W związku z powyższym zmianie ulega harmonogram procesu w taki sposób, że termin wyboru oferty najkorzystniejszej ustala się na dzień 10 listopada 2022 r.
Poniżej aktualny harmonogram procesu sprzedaży Majątku Go Sport
Wybór oferty przez Sprzedającego celem przedłożenia jej do akceptacji właściwym organom – 10 listopada 2022 roku
Pozyskanie zgód wymaganych dla zawarcia umowy sprzedaży — do 4 grudnia 2022 roku
Zawarcie umowy sprzedaży Majątku Go Sport — do 16 grudnia 2022 roku
===============
02.11.2022
Działając w imieniu Go Sport Polska sp. z o.o. w upadłości z siedzibą w Warszawie, KRS 0000028260 (dalej: Spółka lub Go Sport), jako Syndyk Masy Upadłości w osobie Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja S.A. (dalej: Syndyk lub Sprzedający), informuję o zmianie terminu złożenia ofert wiążących. Oferty wiążące można składać do 4 listopada 2022 r. do końca dnia. W związku z powyższym zmianie ulega również termin wyboru oferty najkorzystniejszej.
Poniżej aktualny harmonogram procesu sprzedaży Majątku Go Sport
Złożenie ofert wiążących na zakup Majątku Go Sport — do 4 listopada 2022 roku
Wybór oferty przez Sprzedającego celem przedłożenia jej do akceptacji właściwym organom – 7 listopada 2022 roku
Pozyskanie zgód wymaganych dla zawarcia umowy sprzedaży — do 4 grudnia 2022 roku
Zawarcie umowy sprzedaży Majątku Go Sport — do 16 grudnia 2022 roku
===================
- Pytania dotyczące procesu sprzedaży należy kierować na adres e-mail: gsp@zfrsa.pl
Proces sprzedaży Majątku Go Sport
Po przekazaniu zgłoszenia zainteresowania udziałem w procesie sprzedaży potencjalny nabywca otrzyma projekt umowy o zachowaniu poufności. Po przekazaniu przez potencjalnego nabywcę podpisanego zobowiązania do zachowania poufności udzielony zostanie dostęp do Virtual Data Room („VDR”), który będzie zawierał dane i informacje na temat oferowanego do sprzedaży majątku Go Sport.
W ramach procesu sprzedaży Majątku GO Sport preferowane będą oferty kompleksowe, tj. obejmujące ofertę na zakup towarów, jaki i wyposażenia sklepów.
2. Forma oraz zawartość oferty wiążącej
Oferty wiążące na zakup Majątku Go Sport powinny być sporządzone na piśmie i opatrzone własnoręcznym podpisem lub sporządzone elektronicznie i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferty pisemne należy składać na adres: ul. Wspólna 70 piętro IX, 00-687 Warszawa, a oferty elektroniczne na adres: gsp@zfrsa.pl
Oferty wiążące na zakup Majątku Go Sport zainteresowanych nabywców powinny zawierać:
- Wskazanie ceny po jakiej nabywca jest gotów nabyć Majątek Go Sport, w tym w ofercie należy wskazać osobno cenę nabycia towarów (w tym odzieży oraz sprzętu sportowego) oraz cenę nabycia wyposażenia sklepów oraz innych środków trwałych;
- Wskazanie szczegółowych informacji na temat źródeł finansowania transakcji zakupu majątku Spółki wraz z potwierdzeniem możliwości zapewnienia ich dostępności w momencie zapewniającym niezakłóconą realizację harmonogramu procesu sprzedaży;
- Oświadczenie nabywcy, że nabywca jest świadomy, iż pełna cena nabycia musi być uiszczona na wskazany przez Syndyka rachunek bankowy, rachunek escrow lub depozyt notarialny przed datą zawarcia umowy sprzedaży (w przypadku rachunku escrow lub depozytu notarialnego jedynym warunkiem zwalniającym środki na rzecz Syndyka jest przedłożenie zawartej umowy sprzedaży);
- Oświadczenie nabywcy, że nabywca w całości pokrywa koszty zawarcia i wykonania umowy sprzedaży;
- Oświadczenie nabywcy, że nabywca jest świadomy, iż zawarcia umowy sprzedaży wymaga uzyskania zgody właściwych organów, w tym sędziego-komisarza oraz Szefa Krajowej Administracji Skarbowej;
- Oświadczenie nabywcy, że nabywca jest świadomy, iż sprzedaż Majątku Go Sport następuje trybie przepisów ustawy Prawo upadłościowego, a więc ma skutki sprzedaży egzekucyjnej, a rękojmia za wady rzeczy sprzedanej jest wyłączona;
- Oświadczenie nabywcy, że nabywca jest świadomy, iż Syndyk w każdym momencie może zrezygnować z zawarcia umowy sprzedaży;
- Wskazanie przedstawicieli nabywcy, którzy będą uprawnieni do udzielania informacji na temat i odpowiadania na pytania co do złożonej oferty.
- Dodatkowe zastrzeżenia
Sprzedaż może nastąpić na rzecz podmiotu, który zaoferował najkorzystniejsze warunki zakupu Majątku Go Sport, w tym najwyższą cenę. Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia wyboru oferty wpłacić kaucję zabezpieczającą w wysokości 10% wartości netto na rachunek bankowy masy upadłości. W razie braku wpłaty kaucji zabezpieczającej Syndyk może wybrać inną ofertę. Syndyk może w każdym czasie nie przyjąć złożonej oferty.
Dla zawarcia umowy konieczne jest uprzednie uzyskanie prawem wymaganych zezwoleń obejmujących zgodę Sędziego-komisarza na sprzedaż składników masy upadłości GO Sport Polska w ramach postępowania upadłościowego prowadzonego przed Sądem Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XVIII Wydział Gospodarczy w sprawie o sygn. akt WA1M/GUp/16/2022 oraz zezwolenia Szefa Krajowej Administracji Skarbowej.
===========
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 03/11/2022 w godzinach 10:00 – 16:00 będzie możliwość odbioru reklamacji pozostawionej w sklepach stacjonarnych Go Sport w następujących lokalizacjach:
201 Ursynów, 203 Wrocław Korona, 204 Janki, 208 Wola Park, 209 Gdańsk Osowa, 210 Jelenia Góra, 211 Kielce, 213 Bydgoszcz, 215 Wileńska, 216 Płock, 217 Częstochowa, 224 Poznań Plaza, 227 Port Łódź, 231 Szczecin Ster, 235 Kraków, 238 Galaxy, 239 Wroclavia, 241 Gdańsk Forum, 243 Młociny.
W dniu 04/11/2022 w godzinach 10:00 – 16:00 będzie możliwość odbioru reklamacji pozostawionej w sklepie stacjonarnym Go Sport w Rzeszowie – 230 Rzeszów
Z naszej strony możliwe jest tylko wydanie towaru.
Wydanie towaru jest możliwe tylko i wyłącznie na podstawie:
∙ Druku reklamacji dla wszystkich reklamacji
∙ Oryginały kwitu serwisowego dla rzeczy serwisowych
∙ Opcjonalnie dowodu zakupu
Z wyrazami szacunku
GO SPORT
==================
OGŁOSZENIE SYNDYKA MASY UPADŁOŚCI GO SPORT POLSKA SP. O.O. W UPADŁOŚCI DOTYCZĄCE PROCESU SPRZEDAŻY MAJĄTKU SPÓŁKI
18.10.2022
OGŁOSZENIE SYNDYKA MASY UPADŁOŚCI GO SPORT POLSKA SP. O.O. W UPADŁOŚCI DOTYCZĄCE PROCESU SPRZEDAŻY MAJĄTKU SPÓŁKI
Działając w imieniu Go Sport Polska sp. z o.o. w upadłości z siedzibą w Warszawie, KRS 0000028260 (dalej: Spółka lub Go Sport), jako Syndyk Masy Upadłości w osobie Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja S.A. (dalej: Syndyk lub Sprzedający), zapraszam wszystkie zainteresowane podmioty do udziału w procesie sprzedaży majątku Spółki, tj. wszystkich aktywów obrotowych stanowiących towary (w tym odzież oraz sprzęt sportowy) i wyposażenia sklepów oraz innych środków trwałych (dalej jako „Majątek Go Sport”).
- Zasady komunikacji
Zgłoszenia zainteresowania udziałem w procesie sprzedaży Majątku Go Sport należy kierować na adres e-mail: gsp@zfrsa.pl lub do sekretariatu Syndyka pod numerem telefonu: (0048) 22 46 88 409 w godzinach od 10:00 do 16:00 w terminie do 24 października 2022 r.
- Pytania dotyczące procesu sprzedaży należy kierować na adres e-mail: gsp@zfrsa.pl
Proces sprzedaży Majątku Go Sport
Po przekazaniu zgłoszenia zainteresowania udziałem w procesie sprzedaży potencjalny nabywca otrzyma projekt umowy o zachowaniu poufności. Po przekazaniu przez potencjalnego nabywcę podpisanego zobowiązania do zachowania poufności udzielony zostanie dostęp do Virtual Data Room („VDR”), który będzie zawierał dane i informacje na temat oferowanego do sprzedaży majątku Go Sport.
W ramach procesu sprzedaży Majątku GO Sport preferowane będą oferty kompleksowe, tj. obejmujące ofertę na zakup towarów, jaki i wyposażenia sklepów.
- Harmonogram procesu sprzedaży Majątku Go Sport
Czynność / Okres
Zgłoszenie zainteresowania udziałem w procesie sprzedaży — od 18 do 24 października 2022 roku
Analiza danych udostępnionych na VDR — od 25 października do 2 listopada 2022 roku
Złożenie ofert wiążących na zakup Majątku Go Sport — 3 listopada 2022 roku
Wybór oferty przez Sprzedającego celem przedłożenia jej do akceptacji właściwym organom — 4 listopada 2022 roku
Pozyskanie zgód wymaganych dla zawarcia umowy sprzedaży — do 4 grudnia 2022 roku
Zawarcie umowy sprzedaży Majątku Go Sport — do 16 grudnia 2022 roku
- Forma oraz zawartość oferty wiążącej
Oferty wiążące na zakup Majątku Go Sport powinny być sporządzone na piśmie i opatrzone własnoręcznym podpisem lub sporządzone elektronicznie i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferty pisemne należy składać na adres: ul. Wspólna 70 piętro IX, 00-687 Warszawa, a oferty elektroniczne na adres: gsp@zfrsa.pl
Oferty wiążące na zakup Majątku Go Sport zainteresowanych nabywców powinny zawierać:
- Wskazanie ceny po jakiej nabywca jest gotów nabyć Majątek Go Sport, w tym w ofercie należy wskazać osobno cenę nabycia towarów (w tym odzieży oraz sprzętu sportowego) oraz cenę nabycia wyposażenia sklepów oraz innych środków trwałych;
- Wskazanie szczegółowych informacji na temat źródeł finansowania transakcji zakupu majątku Spółki wraz z potwierdzeniem możliwości zapewnienia ich dostępności w momencie zapewniającym niezakłóconą realizację harmonogramu procesu sprzedaży;
- Oświadczenie nabywcy, że nabywca jest świadomy, iż pełna cena nabycia musi być uiszczona na wskazany przez Syndyka rachunek bankowy, rachunek escrow lub depozyt notarialny przed datą zawarcia umowy sprzedaży (w przypadku rachunku escrow lub depozytu notarialnego jedynym warunkiem zwalniającym środki na rzecz Syndyka jest przedłożenie zawartej umowy sprzedaży);
- Oświadczenie nabywcy, że nabywca w całości pokrywa koszty zawarcia i wykonania umowy sprzedaży;
- Oświadczenie nabywcy, że nabywca jest świadomy, iż zawarcia umowy sprzedaży wymaga uzyskania zgody właściwych organów, w tym sędziego-komisarza oraz Szefa Krajowej Administracji Skarbowej;
- Oświadczenie nabywcy, że nabywca jest świadomy, iż sprzedaż Majątku Go Sport następuje trybie przepisów ustawy Prawo upadłościowego, a więc ma skutki sprzedaży egzekucyjnej, a rękojmia za wady rzeczy sprzedanej jest wyłączona;
- Oświadczenie nabywcy, że nabywca jest świadomy, iż Syndyk w każdym momencie może zrezygnować z zawarcia umowy sprzedaży;
- Wskazanie przedstawicieli nabywcy, którzy będą uprawnieni do udzielania informacji na temat i odpowiadania na pytania co do złożonej oferty.
- Dodatkowe zastrzeżenia
Sprzedaż może nastąpić na rzecz podmiotu, który zaoferował najkorzystniejsze warunki zakupu Majątku Go Sport, w tym najwyższą cenę. Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia wyboru oferty wpłacić kaucję zabezpieczającą w wysokości 10% wartości netto na rachunek bankowy masy upadłości. W razie braku wpłaty kaucji zabezpieczającej Syndyk może wybrać inną ofertę. Syndyk może w każdym czasie nie przyjąć złożonej oferty.
Dla zawarcia umowy konieczne jest uprzednie uzyskanie prawem wymaganych zezwoleń obejmujących zgodę Sędziego-komisarza na sprzedaż składników masy upadłości GO Sport Polska w ramach postępowania upadłościowego prowadzonego przed Sądem Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XVIII Wydział Gospodarczy w sprawie o sygn. akt WA1M/GUp/16/2022 oraz zezwolenia Szefa Krajowej Administracji Skarbowej.
=======================================
Szanowni klienci,
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 20.10.2022r., w godzinach 14-17 będzie możliwość odbioru reklamacji pozostawionej w sklepie stacjonarnym Go Sport. Z naszej strony możliwe jest tylko wydanie towaru.
W sklepach Go Sport Poznań C.H Plaza oraz Go Sport Szczecin C.H Ster odbiór nastąpi w dniu 21.10.2022r., w godzinach 14-17
Wydanie towaru jest możliwe tylko i wyłącznie na podstawie:
∙ Druku reklamacji dla wszystkich reklamacji
∙ Oryginały kwitu serwisowego dla rzeczy serwisowych
∙ Opcjonalnie dowodu zakupu
Z wyrazami szacunku
GO SPORT
==============================
PYTANIA OFERTOWE – PAKOWANIE SKLEPÓW GO SPORT POLSKA
Szanowni Państwo,Go Sport Polska sp. z o.o. w upadłości, na podstawie przeprowadzonego rozeznania rynku oraz powtórnej analizy swoich potrzeb przedstawia Państwu następujące pytanie ofertowe.
Celem przyszłych prac jest:
- demontaż oraz zapakowanie / zabezpieczenie wszystkich elementów wyposażenia sklepów GO Sport Polska na czas transportu do zewnętrznego magazynu.
- załadunek wyposażenia na środki transportu wskazane przez Go Sport Polska,
- wykonanie adekwatnego opisu przygotowanych elementów do transportu, przy czym sposób opisu musi być uzgodniony i zatwierdzony przez Go SPort Polska
Przedmiotem przyszłej umowy będzie:
- Przedmiotem umowy będzie wykonanie przez Zleceniobiorcę prac demontażu wyposażenia we wskazanych przez Go Sport Polska sklepach należących do sieci Go Sport wybranych przez Go Sport Polska spośród 25 pięciu (dwudziestu pięciu) lokalizacji,.
Lokalizacja sklepów:
- Bolesława Krzywoustego 126, 51-421 Wrocław – Wrocław 203 Korona
- Dąbka 152, 82-300 Elbląg – 232 Elbląg
- Drużbickiego 2, 61-693 Poznań – 224 Poznań Plaza
- Górczewska 124, 01-460 Warszawa – 208 Go Sport Wola Park
- Jana Pawła II al. 51, 58-506 Jelenia Góra – 210 Jelenia Góra
- Krakowska 10 Nowa Wieś, 42-262 Poczesna – 217 Częstochowa
- Kruszwicka 1, 85-213 Bydgoszcz – 213 Bydgoszcz
- Kuli 19, 35-032 Rzeszów – 230 Rzeszów
- Ku Słońcu 67, 71-047 Szczecin – 231 Szczecin Ster
- Mszczonowska 3 Janki, 05-090 Raszyn – 204 Go Sport Janki
- Ostrobramska 75B, 04-175 Warszawa – 206 Promenada
- Pabianicka 245, 93-457 Łódź – 227 Port Łódź
- Piłsudskiego al. 15/23, 90-306 Łódź – 212 Galeria Łódzka
- Podgórska 34, 31-536 Kraków – 235 Kraków
- Puławska 427, 02-801 Warszawa – 201 Ursynów
- Spacerowa 48, 80-299 Gdańsk – 209 Gdańsk Osowa
- Sucha 1, 50-086 Wrocław – 239 Wrocław Wroclavia
- Świętokrzyska 20, 25-406 Kielce – 211 Kielce
- Targowa 72, 03-734 Warszawa – 215 Go Sport Wileńska
- Targ Sienny 7, 80-806 Gdańsk – 241 Gdańsk Forum
- Wyszogrodzka 127, 09-410 Płock – 216 Płock Mazovia
- Wyzwolenia al. 18/20, 70-532 Szczecin – 238 Szczecin CH Galaxy
- Zgrupowania AK Kampinos 15, 01-943 Warszawa – 243 Go Sport Młociny
- Aleje Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa
- Spółdzielczości Pracy al. 32, 20-147 Lublin – 223 Lublin Olimp
Plany sklepów oraz zdjęcia konceptów sklepowych ze względu na ich ciężar informatyczny zostaną umieszczone na OneDrive.
- link do tej strony będzie podany po skontaktowaniu się firm zainteresowanych udziałem w postępowaniu z Go Sport Polska na adres: oferty@go-sport.pl
Szczegółowy Zakres lokalizacji:
Go Sport w zależności od potrzeb biznesowych, może zdecydować, że prace określone w zleceniu będą wykonywane w niektórych tylko lokalizacjach pośród 25 sklepów należących do sieci Go Sport oraz w innych terminach niż określone w Orientacyjnym Harmonogramie Prac. Go Sport będzie informował Zleceniobiorcę, w której lokalizacji chce przeprowadzić prace określone w zleceniu, z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem w formie wiadomości e-mail . Zleceniobiorca zobowiąże się rozpocząć wykonywanie prac w danej lokalizacji w terminie wskazanym przez Go Sport. Czas wykonania prac w danej lokalizacji wynosi 3-5 dni.
Zakres Prac:
- rozbiórka i spakowanie regałów hali sprzedaży na dostarczone palety;
- rozbiórka i spakowanie konstrukcji nośnej mebli hali sprzedaży na dostarczone palety;
- usuniecie z podłogi wystających kotew i śrub; usunięcie śrub i innych elementów pozostałych po demontażu ze ścian,
- zdjęcie, posegregowanie spakowanie na dostarczone palety akcesoriów (wieszaki, belki, ramy );
- rozbiórka i spakowanie na dostarczone palety mebli magazynowych;
- rozbiórka i spakowanie na dostarczone palety stołów serwisowych zaplecza;
- rozbiórka i spakowanie na dostarczone palety części socjalnej (szafki pracownicze, ławki, stoliki );
- rozbiórka i spakowanie na dostarczone palety mebli i wyposażenia kuchni (szafki wiszące, szafki stojące);
- rozbiórka i spakowanie na dostarczone palety mebli kasowych;
- zabezpieczenie spakowanych na paletach przedmiotów w sposób zapewniający ich bezpieczny transport;
- zinwentaryzowanie wszystkich pakowanych elementów;
- transport na rampy i załadunek całego spakowanego wyposażenia;
- przygotowanie listy spakowanych elementów.
Wstępny Harmonogram Prac:
Niżej przedstawiamy proponowaną kolejność prac, przy czym szczegóły będą ustalane z wybranym Zleceniobiorcą
Poniedziałek | Warszawa Ursynów | Warszawa Promenada | Warszawa Wola Park | |||
Wtorek | Warszawa Ursynów | Warszawa Promenada | Warszawa Wola Park | |||
Środa | Warszawa Ursynów | Warszawa Promenada | Warszawa Wola Park | |||
Czwartek | Warszawa Ursynów | Warszawa Promenada | Warszawa Wola Park | |||
Piątek | ||||||
Sobota | ||||||
Niedziela | ||||||
Poniedziałek | Warszawa Wieleńska | Warszawa Blue City | Warszawa Janki | |||
Wtorek | Warszawa Wieleńska | Warszawa Blue City | Warszawa Janki | |||
Środa | Warszawa Wieleńska | Warszawa Blue City | Warszawa Janki | |||
Czwartek | Warszawa Wieleńska | Warszawa Blue City | Warszawa Janki | |||
Piątek | ||||||
Sobota | ||||||
Niedziela | Wrocław Wroclawia | Łódź Port | Kielce | |||
Poniedziałek | Wrocław Wroclawia | Łódź Port | Kielce | |||
Wtorek | Wrocław Wroclawia | Łódź Port | Kielce | |||
Środa | Wrocław Wroclawia | Łódź Port | Kielce | |||
Czwartek | Wrocław Korona | Forum Grańsk | Rzeszów | |||
Piątek | Wrocław Korona | Forum Grańsk | Rzeszów | |||
Sobota | Wrocław Korona | Forum Grańsk | Rzeszów | |||
Niedziela | Wrocław Korona | Forum Grańsk | Rzeszów | |||
Poniedziałek | Wrocław Korona | Forum Grańsk | Rzeszów | |||
Wtorek | ||||||
Środa | ||||||
Czwartek | Jelenia Góra | Kraków | ||||
Piątek | Jelenia Góra | Częstochowa | Kraków | |||
Sobota | Jelenia Góra | Częstochowa | Kraków | |||
Niedziela | Jelenia Góra | Częstochowa | Kraków | |||
Poniedziałek | Jelenia Góra | Częstochowa | Kraków | |||
Wtorek | Lubin | Częstochowa | ||||
Środa | Lubin | |||||
Czwartek | Lubin | |||||
Piątek | ||||||
Sobota | ||||||
Niedziela | Lubin | Poznań Plazza | ||||
Poniedziałek | Lubin | Poznań Plazza | Bydgoszcz | |||
Wtorek | Poznań Plazza | Bydgoszcz | ||||
Środa | Poznań Plazza | Bydgoszcz | ||||
Czwartek | Poznań Plazza | Bydgoszcz | ||||
Piątek | Szczecin Ster | Bydgoszcz | ||||
Sobota | Szczecin Ster | |||||
Niedziela | Szczecin Ster | |||||
Poniedziałek | Szczecin Ster | Płock | ||||
Wtorek | Szczecin Ster | Płock | ||||
Środa | Płock | |||||
Czwartek | Płock | |||||
Piątek | ||||||
Sobota | ||||||
Niedz |
Kryteria wyboru
- Cena
- Dostępność w realizacji zamówienia
- Jakość (referencje)
Oferty proszę kierować na adres oferty@go-sport.pl w terminie do 17.10.22 do końca dniaNiniejsze zapytanie nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego i nie zobowiązuje GO SPORT POLSKA sp. z o.o. z upadłości do zawarcia z Państwem umowy.
Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy jest złożenie Państwu przez GO Sport Polska sp. z o.o. oświadczenia o przyjęciu Państwa oferty bez zastrzeżeń. W razie braku takiego oświadczenia, oferta uważana jest za odrzuconą, a umowa nie jest zawarta.
Pozdrawiamy
Biuro Go Sport Polska
GO Sport Polska Sp. z o.o.,
02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 179
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000028260, REGON 013125125, NIP: 951-18-61-015, BDO: 000506216, kapitał zakładowy: 47.500.000 PLN
——————————————————————————————————
Zawiadomienie o incydencie naruszenia danych osobowych w sklepie Go Sport w Centrum Handlowym Auchan Poczesna w Częstochowie
W celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 r., w związku ze zdarzeniem mającym miejsce na terenie sklepu Go Sport zlokalizowanego w Centrum Handlowym Auchan Poczesna w Częstochowie (dalej: „Sklep)”, Go Sport Polska sp. z o.o. w upadłości (dalej: „Go Sport”) niniejszym informuje o incydencie naruszenia bezpieczeństwa ochrony danych osobowych:
- Opis naruszenia
W dniu 19 maja 2022 r. o godzinie 11.29 nieuprawione osoby dokonały zniszczenia zabezpieczenia wejścia do Sklepu, w tym zamków oraz i systemu alarmowego, oraz założyły nowe zabezpieczenia wejścia do Sklepu. W efekcie, doszło do bezprawnego pozbawienia Spółki posiadania Sklepu, dostępu do niego oraz dostępu do znajdujących się w Sklepie zasobów gospodarczych Spółki, w tym w szczególności danych osobowych. Incydent ten dotyczy danych osobowych pracowników Spółki oraz danych osobowych klientów Spółki, w tym w szczególności klientów, którzy w okresie od 1 – 25 kwietnia 2022 r. złożyli wnioski kredytowe na zakup towarów Spółki. Dane osobowe mogą obejmować imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail oraz PESEL. Dane osobowe mogą dotyczyć grupy kilkudziesięciu osób.
2. Opis konsekwencji
Powyższy incydent może skutkować dostępem osób trzecich do danych osobowych znajdujących się w Sklepie, które dotychczas były zabezpieczone przez Spółkę, co z kolei może spowodować utratę, modyfikację, nieuprawnione ujawnienie oraz nieuprawniony dostęp innego podmiotu do danych osobowych, które Spółka przechowuje lub w inny sposób przetwarza.
W szczególności, incydent może skutkować poniższymi konsekwencjami:
- Założeniem konta internetowego na dane osoby, których dotyczy incydent,
- Zaciągnięciem kredytu,
- Zaciągnięciem pożyczki,
- Zawarciem umowy ubezpieczenie lub uzyskaniem środków z umowy ubezpieczenia,
- Zarejestrowaniem karty prepaid,
- Zaciągnięciem zobowiązania umownego, w tym w szczególności zawarciem umowy o świadczenie usług np. internetowych, telewizyjnych i telefonicznych,
- Podszywaniem się pod osobę, której dane zostały objęte incydentem,
co w konsekwencji może wiązać się z zadłużeniem osoby, której dane zostały wykorzystane, jej dyskryminacją lub naruszeniem dóbr jej osobistych.
3. Opis podjętych środków zaradczych i zalecenia
Administrator Danych Osobowych zawiadomił o incydencie naruszenia danych osobowych Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator Danych Osobowych powiadomił o incydencie osoby, których dane zostały naruszone, za pośrednictwem ogłoszenia na stronie internetowej Spółki www.go-sport.pl. Z uwagi na szczególną sytuację Spółki (objęcie sankcjami oraz postępowaniem upadłościowym) powyższy sposób poinformowania osób, których dane zostały naruszone, był jednym możliwym do zastosowania w danym momencie
Administrator Danych Osobowych radzi osobom, których dane osobowe zostały objęte incydentem, dokonać w szczególności następujących działań:
- założyć konto w systemie informacji kredytowej i gospodarczej w celu monitowania aktywności kredytowej,
- zgłoszenia faktu naruszenia danych osobowym właściwym organom państwowym w celu zapobieżenia tzw. „kradzieży tożsamości”,
- zachować szczególną ostrożność przy podawaniu danych osobowych innym podmiotom przez osoby, których dane zostały objęte incydentem, zwłaszcza za pośrednictwem telefonu lub sieci Internet.
- Dane kontaktowe:
Pytania ze strony osób, których dane mogły się znajdować na terenie Sklepu, prosimy kierować na adres e-mail Inspektora Ochrony Danych Osobowych:
Piotr Parużnik, Inspektor Ochrony Danych Osobowych, inspektor-ochrony-danych@go-sport.pl